Regulile magazinului
I. Definiții
Termenii folosiți în regulamente înseamnă:
1. Client - o persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizațională care nu este persoană juridică, ale cărei dispoziții specifice acordă capacitate juridică, care plasează o comandă în magazin;
2. Consumator - conform art. 22 [1] din Codul civil înseamnă o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu un antreprenor care nu are legătură directă cu activitatea sa profesională sau profesională.
3. Cod civil - Legea din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi nr. 16, punctul 93, cu modificările ulterioare);
4. Reglementări - aceste regulamente care specifică condițiile generale de vânzare și regulile pentru furnizarea de servicii electronice ca parte a magazinului online gemre.ro;
5. Magazin online (Magazin) - site-ul web disponibil la www.gemre.ro, prin care Clientul poate, în special, să plaseze Comenzi;
6. Bunuri - produse prezentate în magazinul online;
7. Contract de vânzare - un contract de vânzare a bunurilor în sensul Codului civil, încheiat între gemre.ro și client, încheiat utilizând site-ul web al magazinului;
8. Legea privind drepturile consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827);
9. Legea privind furnizarea de servicii electronice - Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul de legi nr. 144, articolul 1204, cu modificările ulterioare);
10. Comandă - Declarația de voință a Clientului, care vizează direct încheierea Contractului de vânzare, specificând în special tipul și cantitatea Bunurilor.
II. Dispoziții generale
1. Prezentul regulament definește regulile de utilizare a magazinului online disponibil la www.gemre.ro.
2. Prezentul regulament este reglementarea prevăzută la art. 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.
3. Magazinul online gemre.ro, care funcționează la www.gemre.ro, este condus de GEMRE GROUP Spółka z o.o. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa, Polska VAT EU PL7011048505 KRS 0000916716 REGON 389762180
4. Prezentul regulament specifică în special:
- reguli pentru înregistrarea și utilizarea contului ca parte a magazinului online;
- termenii și condițiile pentru trimiterea comenzilor prin mijloace electronice ca parte a magazinului online;
- reguli pentru încheierea de acorduri de vânzare cu utilizarea serviciilor furnizate ca parte a magazinului online.
5. Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul IT utilizat de client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: un computer desktop sau laptop, un smartphone sau o tabletă, acces la internet necesar.
6. Pentru a utiliza magazinul online, Clientul ar trebui să obțină acces la o stație de computer sau la un dispozitiv terminal cu acces la Internet.
III. Reguli de utilizare a magazinului online
1. Înregistrarea în magazinul online este opțională. Clientul poate plasa o comandă fără a se înregistra în Magazin, după ce a citit și a acceptat aceste Reglementări.
Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe unul dintre site-urile magazinului.
Condiția pentru înregistrare este să acceptați conținutul Regulamentelor și să furnizați date cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii.
www.gemre.ro poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul online și își poate limita accesul la unele sau la toate resursele Magazinului online, cu efect imediat, în cazul încălcării Regulamentului de către Client și, în special, atunci când Clientul:
- furnizate în timpul înregistrării în magazinul online date false, inexacte sau depășite, înșelătoare sau care încalcă drepturile terților,
- a încălcat drepturile personale ale terților prin intermediul magazinului online,
în special bunuri personale ale altor clienți ai magazinului online,
- comite alte comportamente care vor fi considerate inconsistente de către www.gemre.ro
cu legislația aplicabilă sau cu regulile generale de utilizare a internetului sau de afectare a bunului nume al www.gemre.ro.
O persoană care a fost privată de dreptul de a utiliza magazinul online nu se poate înregistra din nou fără acordul prealabil al www.gemre.ro
2. Pentru a asigura securitatea transmiterii de mesaje și date în legătură cu cele furnizate
ca parte a serviciilor site-ului web, magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de risc de securitate al serviciilor furnizate, în special, măsuri pentru prevenirea colectării și modificării datelor cu caracter personal trimise pe internet de către persoane neautorizate.
3. Clientul este obligat în special să:
- utilizați Magazinul online într-un mod compatibil cu prevederile legii în vigoare pe teritoriul Republicii Polonia, cu prevederile regulamentelor. Precum și regulile generale de utilizare
de pe internet.
- să nu furnizeze și să nu transmită conținut interzis de lege, de exemplu conținut care promovează violența, este defăimător sau încalcă drepturile personale și alte drepturi ale terților,
- utilizați magazinul online într-un mod care nu interferează cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea de software sau dispozitive specifice;
- să nu întreprindă acțiuni precum: trimiterea sau postarea de informații comerciale nesolicitate (spam) ca parte a magazinului online,
- să utilizați magazinul online într-un mod care nu este incomod pentru alți clienți și pentru gemre.ro,
- utilizarea oricărui conținut din Magazinul online numai pentru uz personal.
IV. Procedura de încheiere a unui contract de vânzare
1. Pentru a încheia un Acord de vânzare prin Magazinul online, accesați site-ul www.gemre.ro și selectați Bunurile luând pași tehnici suplimentari pe baza mesajelor afișate către Client și a informațiilor disponibile pe site.
2. Selectarea Bunurilor comandate de către Client se face prin adăugarea lor în coș.
3. În timpul plasării comenzii - până când este apăsat butonul care confirmă plasarea comenzii - Clientul poate modifica datele introduse și produsul selectat. În acest scop, Clientul ar trebui să urmeze mesajele afișate și informațiile disponibile pe site.
4. După ce Clientul care utilizează Magazinul online a furnizat toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al Comenzii plasate. Rezumatul comenzii plasate va include, printre altele o descriere a bunurilor sau serviciilor selectate, prețul total și toate celelalte costuri.
5. Pentru a trimite Comanda, este necesar să acceptați conținutul Regulamentelor, să furnizați date cu caracter personal marcate ca obligatorii și să apăsați butonul care confirmă trimiterea Comenzii.
6. Informațiile despre Bunurile furnizate pe site-ul magazinului constituie o ofertă în sensul art. 66 din Codul civil. Trimiterea comenzii de către client este o declarație de voință de a încheia un acord de vânzare cu www.gemre.ro, în conformitate cu regulamentele.
Contractul este tratat ca fiind încheiat atunci când Comanda Clientului intră în sistemul IT al Magazinului Online, cu condiția ca Comanda să respecte Regulamentul.
După încheierea contractului, Clientul primește un e-mail care confirmă toate elementele esențiale ale Comenzii.
7. Contractul de vânzare se încheie în limba poloneză, în conformitate cu regulamentele.
8. Clienții pot accesa oricând aceste regulamente prin intermediul link-ului de pe pagina principală a site-ului web www.gemre.ro și descărcați-l și imprimați-l.
Consolidarea, protecția și partajarea datelor comenzilor și a Termenilor și condițiilor generale (reglementări de vânzare) au loc prin e-mail. Puteți vizualiza comenzile anterioare în contul dvs., după conectare.
9. Magazinul își rezervă dreptul de a anula comanda completă sau partea sa după trei zile de la încercarea de a contacta clientul. În cazul comenzilor plătite prin plată anticipată, costurile părții nerealizate ale Comenzii sunt returnate în contul din care a fost plătit. În cazul comenzilor cu metoda de plată selectată la livrare, costul comenzii este redus cu partea sa nerealizată.
V. Livrare
1. Timpul de livrare este numărat din momentul trimiterii coletului de către Magazin.
Timpul de procesare a comenzilor în magazin este de la 3 la 5 zile lucrătoare.
2. Deteriorarea bunurilor cauzate în timpul livrării
În cazul unei achiziții de la distanță, magazinul nostru suportă întotdeauna riscul de deteriorare accidentală sau de pierdere a bunurilor în tranzit. Dacă mărfurile sunt livrate cu daune evidente cauzate în timpul transportului, vă rugăm să raportați defectul transportatorului cât mai curând posibil și să ne contactați. O întârziere în depunerea unei astfel de reclamații sau în stabilirea contactului nu are nicio consecință asupra revendicărilor dvs. legale și satisfacției acestora, în special pentru drepturile dvs. în temeiul garanției legale pentru defecte (punctul VIII din regulamente).
Raportarea mai rapidă a daunelor observate cauzate în timpul transportului ne ajută să urmărim propriile revendicări împotriva transportatorului sau a asigurătorului de transport.
În cazul unui Client care nu este și Consumator: riscul de deteriorare sau pierdere accidentală a Bunurilor trece de la Magazinul online cumpărătorului în momentul încredințării Bunurilor unui transportator angajat în transportul unui anumit tip de bunuri, sau unei persoane sau curier desemnate de cumpărător.
3. Costul de expediere depinde de la alegerea unei companii de curierat.
Lista prețurilor serviciilor de curierat este disponibilă la: https://gemre.ro/rum-delivery.html
4. Magazinul informează că nu are nicio influență asupra timpului de livrare și a activității companiilor de curierat.
În caz de probleme cu livrarea coletului, Magazinul vă solicită să contactați linia de asistență.
5. După generarea unui ordin de livrare către transportator, în cazul în care Clientul furnizează o adresă de livrare incorectă și își dă seama de cele de mai sus după expediere, este necesar să ne informeze imediat despre cele de mai sus sub forma unui e-mail, furnizând detaliile corecte de livrare.
VI. Prețuri și metode de plată
1. Moneda leului românesc este disponibilă în magazin.
Prețurile mărfurilor includ toate componentele, inclusiv TVA, taxele vamale și toate celelalte componente.
2. Magazinul își rezervă dreptul de a anula automat comenzile neplătite în termen de 7 zile calendaristice de la data plasării comenzii.
VII. Dreptul legal de retragere
1. Numai Clientul care este și Consumator are dreptul la o perioadă de retragere de 30 zile. Consumatorul are dreptul să se retragă de la acest contract în termen de 30 ore fără să ofere niciun motiv.
Dreptul de retragere din contract expiră după 30 zile de la data plasării comenzii.
Pentru a păstra termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații cu privire la exercitarea dreptului dvs. de retragere din contract înainte de termenul de retragere din contract, adică 14 zile de la data plasării comenzii.
Consumatorul este obligat să livreze bunurile returnate fără defecte fizice și juridice.
2. Pentru a vă exercita dreptul de a vă retrage din contract, vă rugăm să ne informați despre decizia dvs. de a vă retrage din acest contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
De asemenea, puteți completa și trimite formularul de retragere sau orice altă declarație fără echivoc prin mijloace electronice pe site-ul nostru gemre.ro. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat o confirmare de primire a informațiilor privind retragerea din contract pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).
3. Pentru a vă retrage din contract, vă rugăm să completați formularul de retragere. Vă rugăm să completați toate câmpurile.
4. Pentru a păstra termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații cu privire la exercitarea dreptului dvs. de a vă retrage din contract înainte de termenul de retragere din contract / de a exercita dreptul de a returna bunuri la gemre.ro.
5. Persoanele care cumpără bunurile în legătură cu activitatea lor comercială și solicită o factură cu TVA nu pot utiliza dreptul menționat mai sus.
6. Putem reține rambursarea până când primim bunurile sau până când furnizăm dovada returnării acesteia, oricare ar fi primul.
7. Consumatorul este obligat să livreze bunurile returnate fără defecte fizice și juridice.
8. În caseta cu articolul returnat ar trebui să existe un formular de retragere completat.
De asemenea, vă recomandăm să includeți bonul fiscal emis la vânzarea articolului
-în același timp, dorim să vă informăm că atașarea unei chitanțe nu este obligatorie.
9. În legătură cu cifra de afaceri fără numerar din magazinul gemre.ro - Magazinul își rezervă dreptul de a nu colecta colete la livrare.
Consecințele retragerii din contract
În cazul retragerii din acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de dvs., alta decât cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de noi), imediat, dar nu mai târziu de 14 zile din data de, în care clientul a declarat să folosească dreptul de retragere din contract.
Costurile produselor returnate sunt returnate în contul din care a fost achitată comanda sau în numărul contului bancar / soldul clientului furnizat pe formularul de retragere din magazinul gemre.ro.
Putem reține rambursarea până când primim articolul sau până când ne este furnizată dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.
Costurile de livrare a bunurilor returnate (pe baza dreptului de retragere din contract) către Magazin sunt suportate de Client.
De asemenea, magazinul își rezervă dreptul de a nu colecta colete trimise la punctele de colectare.
Stimate client, în momentul utilizării livrărilor din magazin (opțiune disponibilă numai pentru clienții înregistrați în magazin care au efectuat achiziții ca clienți conectați) pe ultima pagină a declarației generate veți găsi o etichetă care ar trebui să fie plasată pe pachet.
Nu trimitem curierul pentru transporturile de retur.
DREPTUL DE A RETRAGA CONTRACTUL (DREPTUL DE A RETURNA) ÎN MAGAZINUL Gemre.ro
În conformitate cu legea contractelor la distanță, consumatorul are la dispoziție 30 zile pentru a reveni sub dreptul de a se retrage din contract.
Puteți utiliza modelul de formular de retragere atașat, dar nu este obligatoriu.
Adresa și datele de contact:
- Dacă ați comandat prin FAN Courier, trimiteți-l înapoi cu același curie
Paxy - Gemre
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
10554 Oradea
Adresa de email: info@gemre.ro
De asemenea, puteți completa și trimite formularul de retragere sau orice altă declarație fără echivoc prin mijloace electronice pe site-ul nostru gemre.ro. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat o confirmare de primire a informațiilor privind retragerea din contract pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).
Pentru a păstra termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații cu privire la exercitarea dreptului dvs. de retragere din contract înainte de termenul de retragere din contract / de a exercita dreptul de a returna bunurile la gemre.ro.
Persoanele care cumpără bunurile în legătură cu activitatea lor comercială și solicită o factură cu TVA nu pot utiliza dreptul menționat mai sus.
Putem reține rambursarea până la primirea articolului sau până când ne este furnizată dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.
Consumatorul este obligat să livreze bunurile returnate fără defecte fizice și juridice.
În legătură cu cifra de afaceri fără numerar din magazinul gemre.ro - Magazinul își rezervă dreptul de a nu colecta colete la livrare.
Consecințele retragerii din contract
În cazul retragerii din acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costul livrării bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de dvs., altele decât cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de noi), imediat, dar nu mai târziu de 14 zile. din ziua în care Clientul a declarat că își folosește dreptul de a se retrage din contract.
Costurile produselor returnate sunt returnate în contul din care a fost achitată comanda sau cătredat pe formular de retragere a acordului, numărul / soldul contului bancar al clientului în magazinul gemre.ro.
Putem reține rambursarea până la primirea articolului sau până când ne este furnizată dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.
Costurile de livrare a bunurilor returnate (pe baza dreptului de retragere din contract) către Magazin sunt suportate de Client.
De asemenea, magazinul își rezervă dreptul de a nu colecta colete trimise la punctele de colectare.
În legătură cu cifra de afaceri fără numerar din magazinul gemre.ro - Magazinul își rezervă dreptul de a nu colecta colete la livrare.
VIII. Reclamații cu privire la Bunuri
Se aplică unui client care este un consumator:
Suntem obligați să livrăm bunuri fără defecte. Legea răspunderii legale pentru defectele articolului vândut (garanție pentru defecte) se aplică în măsura specificată la art. 556 și art. 556 [1] -556 [3] și ulterioare din Codul civil.
Pot fi depuse reclamații:
-
Dacă ați comandat prin FAN Courier, trimiteți-l înapoi cu același curie
Paxy - Gemre
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
10554 Oradea
Adresa de email: info@gemre.ro
- prin e-mail la următoarea adresă: info@gemre.ro.
- prin formularul de reclamație, care este disponibil după conectarea la contul Clientului din Magazin
În cazul exercitării drepturilor în temeiul garanției - dacă considerăm necesar să luăm în considerare reclamația, sunteți obligat să livrați bunurile defecte la adresa poștală menționată mai sus. În cazul în care, datorită naturii mărfurilor sau metodei de instalare a acestora, livrarea mărfurilor ar fi excesiv de dificilă, sunteți obligat să ni le puneți la dispoziție la locul unde se află. Ne angajăm să răspundem la reclamație imediat, cel târziu în termen de 14 zile de la data depunerii acesteia. Suntem răspunzători conform garanției dacă se constată un defect fizic înainte de expirarea a doi ani de la data livrării bunurilor către dvs. In caz de,
atunci când obiectul vânzării este un obiect mobil uzat, răspunderea conform garanției este de un an de la data eliberării sale.
Bunurile defecte pot fi mai întâi reparate sau înlocuite, dar dacă niciuna dintre opțiuni nu este posibilă pentru îndeplinirea magazinului, consumatorul poate solicita o reducere a prețului bunurilor defecte. în cazul defectelor neglijabile sau să se retragă din Contractul de vânzare în cazul defectelor materiale ale Bunurilor.
Natura materialității este examinată în funcție de faptele stabilite.
În reclamația depusă, se recomandă (1) furnizarea de informații cu privire la subiectul reclamației, în special tipul și data defectului; și (2) furnizarea detaliilor de contact ale persoanei care depune reclamația - acest lucru va facilita și accelera examinarea reclamației de către Magazin.
Recomandările enunțate în propoziția anterioară nu sunt decât orientări fără caracter obligatoriu și nu afectează în niciun fel eficacitatea reclamațiilor depuse
fără a furniza informațiile recomandate.
Costurile tranzacției sunt rambursate prin transfer bancar. În cazul plăților efectuate de un alt sistem de plăți, de exemplu PayU / Tpay sau PayPal, tranzacțiile se efectuează către numărul de cont din care a fost efectuată plata.
În alte cazuri, la numărul de cont furnizat în formular și protocolul de retragere.
PLÂNGERILE SE TRATĂ INDIVIDUAL PENTRU FIECARE COMANDĂ.
Reclamațiile pot fi respinse din cauza:
- Diferența în aspectul bunurilor comandate și primite, care rezultă din diferența de setare a parametrilor monitorului Clientului,
mai ales diferența de culoare și nuanță
- urme de lipici
- uzura naturala a incaltamintei (de ex. talpi, tocuri, captuseala)
- deteriorări mecanice (vânătăi, abraziuni)
- daune rezultate din potrivirea slabă a încălțămintei la picior
- daune rezultate de la utilizarea și întreținerea necorespunzătoare.
Magazinul informează, totuși, că toate notificările de reclamații sunt verificate în mod individual, iar motivele de mai sus pentru respingerea unei reclamații sunt doar exemple.
IX. Garanții suplimentare la vânzarea de bunuri în magazin
Gemre.ro nu este producătorul bunurilor și nu oferă o garanție suplimentară pentru produsele vândute. Producătorul poate fi răspunzător în conformitate cu garanția pentru Bunurile vândute în condițiile și pentru perioada specificată în cardul de garanție. Dacă documentul de garanție prevede o astfel de posibilitate, Clientul poate, de asemenea, să depună reclamațiile sale în temeiul garanției direct la centrul de service autorizat a cărui adresă este pe cardul de garanție. Garanția nu exclude, limitează sau suspendă drepturile Clientului în conformitate cu dispozițiile referitoare la garanție pentru defectele articolului vândut.
X. Reclamații privind furnizarea de servicii electronice
1. Gemre.ro ia măsuri pentru a asigura buna funcționare a magazinului online, în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și se angajează să elimine
orice nereguli raportate de clienți într-un termen rezonabil.
2. Clientul ne poate notifica cu privire la orice nereguli sau întreruperi în funcționarea site-ului magazinului online. Vă rugăm să raportați orice nereguli legate de funcționarea magazinului prin e-mail la următoarea adresă: info@gemre.ro
3. Într-o reclamație privind nereguli legate de funcționarea site-ului magazinului online, vă rugăm să indicați tipul și data neregulii.
4. Ne angajăm să răspundem la reclamație imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia.
XI. Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac
1. Vă rugăm să rețineți că există posibilități de utilizare a metodelor extrajudiciare de tratare a reclamațiilor
și urmărirea revendicărilor. Utilizarea lor este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți în litigiu sunt de acord cu aceasta.
- Consumatorul poate solicita inițierea procedurilor privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor referitoare la acordul de vânzare încheiat la Inspecția Comerțului, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2001, nr. 4, punctul 25, cu modificările ulterioare).
- De asemenea, consumatorul poate solicita ca un litigiu cu privire la Acordul de vânzare încheiat să fie examinat de o instanță permanentă de arbitraj care funcționează la inspectoratul provincial corespunzător al inspecției comerciale, în conformitate cu art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Jurnalul de legi 2001 nr. 4, pct. 25, cu modificările ulterioare).
- De asemenea, Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor între consumatori și antreprenori (platforma ODR). Este disponibil la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Informații detaliate cu privire la soluționarea litigiilor consumatorilor, inclusiv posibilitatea consumatorului de a utiliza mijloace extrajudiciare pentru a face față plângerilor, recursului și regulilor de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birouri și pe site-urile web ale inspectoratelor provinciale ale inspecției comerciale și la adresa de internet: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
3. Vă rugăm să ne informați că ne angajăm să folosim soluționarea extrajudiciară a litigiilor
cu consumatorii în sensul Legii din 23 septembrie 2016 privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii. Entitatea autorizată să soluționeze extrajudiciar litigiile dintre gemre.ro și Consumator este: Inspectorul provincial al inspecției comerciale disponibil la: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136. Consumatorul poate depune o cerere la această entitate
o inițierea procedurilor privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor.
XII. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Administratorul datelor dvs. personale este GEMRE GROUP Spółka z o.o. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa, Polska NIP 701104850 KRS 0000916716 REGON 389762180 e-mail: info@gemre.ro. Administratorul nu a desemnat un inspector pentru protecția datelor.
2. Datele dvs. personale vor fi prelucrate:
- în vederea încheierii și executării unui contract de vânzare pe baza art. 6 ust. 1 b RODO,
- pentru a trimite Newsletter-ul pe baza consimțământului i art. 6 ust. 1 a RODO,
- precum și în scopuri de marketing, adică creșterea vânzărilor, de exemplu prin algoritmi de recomandare, pe baza art. 6 ust. 1 f RODO.
3. Interesele justificate din punct de vedere legal în domeniul marketingului includ în special:
- folosind serviciile Facebook și Google ca controlori comuni de date cu caracter personal, dacă vă conectați la magazinul nostru prin aceste servicii sau vă aflați pe pagina noastră de fan sau pe Instagram Gemre.ro; în special, conectându-vă la achiziționarea prin Facebook sau Google, vă dezvăluiți datele personale acestor companii și permiteți prelucrarea acestora în măsura în care rezultă din politicile lor de confidențialitate.
4. Interesele legitime includ, de asemenea, dezvăluirea datelor dvs. personale către serviciile juridice pentru a asigura conformitatea magazinului nostru cu legea, adică în vederea punerii în aplicare a principiului legalității prelucrării datelor cu caracter personal care rezultă din RODO.
5. Datele sunt partajate:
- Platforma pentru executarea corectă a contractului de vânzare și în scopurile de marketing descrise mai sus,
- Facebook, Google sunt administratorii datelor dvs. personale - ale căror noi suntem co-administratori - atunci când vă conectați la magazinul nostru prin serviciile acestor companii; în acest caz, datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu politicile lor de confidențialitate, de asemenea într-o oarecare măsură în SUA, unde, în conformitate cu decizia Comisiei Europene, există un nivel suficient de protecție pentru datele dvs.,
- companiile de curierat în conformitate cu lista actuală a opțiunilor de expediere, din care Poczta Polska vă transferă datele în afara UE, adică în SUA, unde, în conformitate cu decizia Comisiei Europene, există un nivel suficient de protecție a datelor dvs. - pentru buna desfășurare a contractului de vânzare în ceea ce privește obligația de transport,
- servicii de contabilitate pentru buna executare a contractului de vânzare,
- servicii juridice pentru a asigura respectarea legii activităților noastre.
6. Datele vor fi stocate pe durata contractului de vânzare și la trei ani de la îndeplinirea acestuia de către noi în calitate de administrator. Controlorii sau procesatorii comuni menționați mai sus stochează date cu caracter personal pentru perioade care rezultă din specificitatea activităților lor, de exemplu, servicii de contabilitate - pentru perioade de limitare a creanțelor de drept public și durata obligațiilor de arhivare, servicii juridice - pentru o perioadă de trei ani de la încetarea cooperării cu noi, Facebook, Google, companii de curierat - pentru perioadele rezultate din politicile lor de confidențialitate.
7. Aveți dreptul să vă accesați datele personale, să le rectificați, să le ștergeți, să limitați prelucrarea sau să le transferați. De asemenea, aveți dreptul să depuneți o reclamație la autoritatea de supraveghere - președintele Biroului de protecție a datelor cu caracter personal. Dacă ați fost de acord cu trimiterea buletinului informativ, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment, adică să demisionați din buletinul informativ.
8. Furnizarea de date cu caracter personal nu este o cerință legală, dar este necesar să încheiați și să efectuați un contract de vânzare. Dacă datele cu caracter personal nu sunt furnizate, contractul de vânzare nu poate fi încheiat și executat. Profilarea limitată - algoritmi de recomandare - este în prezent standardul pieței, dar dacă nu doriți ca aceasta să aibă loc pentru dvs., o puteți limita excludând colecția de cookie-uri din setările browserului dvs. web. Această profilare limitată nu este baza pentru niciuna dintre deciziile noastre în sensul art. 22 sec. 1 și 4 GDPR.
9. Datele cu caracter personal, în special adresa de e-mail și numărul comenzii, sunt transferate către Trusted Shops GmbH în scopul trimiterii unei cereri de satisfacție a clienților în termen de 7 zile calendaristice de la plasarea comenzii și pentru a oferi clientului drepturile legate de tranzacție.
XIII. Dispoziții finale
1. Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor cu consumatorii este instanța locală în conformitate cu dispozițiile aplicabile din Codul de procedură civilă.
2. Soluționarea oricăror litigii apărute între gemre.ro și clientul care nu este consumator este supusă instanței care are competența asupra sediului nostru.
3. În chestiuni care nu sunt reglementate de aceste regulamente, se vor aplica dispozițiile legii aplicabile, în special dispozițiile Legii din 23 aprilie 1964 Cod civil (text uniform, Jurnal
din 2014, articol 121 cu modificările ulterioare astfel cum a fost modificată) și Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827). În cazul apariției oricărui conflict al acestor regulamente cu drepturile clienților și cu dispozițiile care rezultă din dispoziții aplicabile în general, se vor aplica prevederile general aplicabile ale legislației poloneze.